Jumat, 14 Desember 2018

Suara Rakyat

Oleh : yesaya gobay


Ini aku bersama alam mu
Ini aku penjaga alam mu
Ini aku perawat alam mu.

...Wahaii pahlawan ku...
Aku masih seperti dulu
masih di tempat  Yang dulu
yang pernah kau tau itu

Aku masih kuat
merahi titik puncak kebenaran
Aku masih kuat mencapai titik kebenaran.

..Wahaii pejuang ku...
Di mana kah kamu
Ke mana kah diri mu
Di sini masih ku menunggu kedatangan mu

..Wahaii kau pahlawan ku..
Wahaii kau pemberotak kebenaran ku
Wahaii kau penuntut kebenaran ku

Kapan kau datang,
ku masih menunggu mu
Surga kecil mu menangis akan diri mu

Kemarilah..kemarilah..
Wahaii pahlawan ku kemarilah
Aku beserta alam mu terus menunggu

Igin membentuk suatu persatuan
Igin membentuk suatu kekompakan
Ingin menuntut  kebenaran bersama mu

Kapan kah kau datang
Rindu akan diri mu
Di tempat yang dulu




Label:

0 Komentar:

Posting Komentar

Berlangganan Posting Komentar [Atom]

<< Beranda